مصاحبه کوتاه با تاج الدین توماج

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
مصاحبه کوتاه با تاج الدین توماج

سلام علیکم اقای توماچ ، خودتان را برای بینندگان ما معرفی میکنید؟

سلام عرض میکنم خدمت شما آقای حنفی و بینندگان وب محبوب فوتسالی ها

بنده تاج الدین توماچ متولد 1373 در شهر سیمین شهر ( قارقی ) هستم ، در خدمتم ..

خب اقای توماچ ما بدون حاشیه گرفتن به مصاحبه خودمان میپردازیم

- بفرمایید در خدمتم ...

سوال اول : اولین بازی شما در مسابقات رسمی فوتبال در غالب کدام تیم بود؟ پست شما چه بود؟ در چه سالی بود؟

- ( خنده ) سوال سختی بود ، اولین بازی رسمی من در سال 1389 در مجموع تیم شهر داری و شورای اسلامی سیمین شهر بود که در مسابقات زیر گروه منطقه گمیشان حضور داشت انجام دادم ، پست من در آن بازی هافبک وسط بود .

سوال دوم : تا به الان عنوان یا قهرمانی کسب کرده اید ؟ برای بینندگان محترم توضیح دهید.

- بله بنده تا اکنون که با شما در حال مصاحبه هستم دو دوره نائب قهرمانی در مسابقات بین مدارس در سالهای 87 و 88 تجربه کردم قهرمانی استان رو دارم با تیم امید گمیشان در سال 93 و همچنین قهرمانی با امید گمیشان در سری مسابقات مرحله یک کشوری. به اضافه حضور در مرحله نهایی زیر گروه کشور با همان تیم ( امید گمیشان )، و در اخر قهرمانی در لیگ یک استان و صعود به سوپر لیگ استان ( گلستان) با تیم تایلان آق قلا را دارم

ممنونم و سوال سوم : الگوی ورزشی شما به ترتیب در ایران و خارج از ایران کدام اشخاص میباشند؟

- الگوی خاصی در ورزش ایران ندارم اما علاقه واقعا شدیدی به علی کریمی داشتم و دارم اما در مورد خارج از ایران در سالیان گذشته روبن فانپرسی رو دوست داشتم اما هم اکنون به کریستیانو رونالدو علاقه مندم .

تشکر .سوال چهارم : شما گفتید که در پست هافبک وسط توپ زدید ، اما شما واقعا با علاقه شخصی در این پست حضور یافتید و یا پست دیگری را دوست دارید؟

- من در آن سالها که هافبک وسط بودم به اجبار سرمربی بود ، به شخصه دفاع راست را دوست دارم ، کلا از پست های پر حاشیه و جنجالی خوشم می آید .( خنده )

سوال پنجم : اولین و آخرین مربی شما چه کسانی بودند؟

اولین مربی بنده و کاشف من خود پدر محترم من آقای قربان توماچ بوند و آخرین آن هم جناب آقای حمید کر هستند.

به عنوان سوال آخر : غذای مورد علاقه شما چیست؟

( خنده طولانی) لطفا من را از جواب دادن به این سوال معاف کنید شرمنده

آقای توماچ در آخر اگر حرفی برای بینندگان دارید بفرمایید:

- حرف خاصی ندارم ، آرزوی موفقیت میکنم برای تیم مدیریت وب فوتسالی ها و خود شما آقای حنفی و آرزوی توفیق برای تمام فوتبالیستهای منطقه

خیلی ممنونم آقای توماچ که مزاحمتون شدم و وقتتون را در اختیار وب فوتسالی ها قرار دادید بسیار ممنونم خداحافظ شما ..

- خداحافظ شما ..

بینندگان محترم این مصاحبه مختصری با پدیده سیمین شهر آقای تاج الدین توماچ بود. امیدوارم بر وفق میلتان قرار بگیرد

با نظرات خود مارا یاری کنید با تشکر



[ چهار شنبه 11 آذر 1394 ] [ 17:34 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )